نسل هفتم آیپاد تاچ به همراه آیپدهای جدید اپل در راه است


رسانه کلیک
 – اطلاعات به دست آمده از نسخه بتا iOS 12.2 به این موضوع اشاره می کند که نسل هفتم آیپاد تاچ در آینده نه چندان دور معرفی می شود.
در گذشته شاهد انتشار شایعاتی در رابطه با نسل هفتم آیپاد تاچ در فضای مجازی بودیم (نسل هفتم آیپاد تاچ در حال توسعه است). به نظر می رسد اپل قصد دارد علاوه بر این محصول، از آیپد مینی 5 و یک آیپد جدید دیگر رونمایی کند.
به تزاگی اطلاعاتی از نسخه بتا iOS 12.2 به‌دست آمده که خبر از توسعه نسل هفتم آیپاد تاچ و 4 آیپد جدید می دهد. این آیپدها در نسخه وای و سلولار تولید می شوند، بنابراین با آیپد مینی 5 و یک آیپد دیگر روبه‌رو هستیم.
بر اساس کدهای این نسخه از سیستم عامل موبایل اپل، این محصولات از سیستم فیس آیدی پشتیبانی نمی کنند و یکی از آن ها دارای صفحه نمایش 9.7 اینچی است. در گذشته آیپدهای اپل موفق به کسب تاییدیه EEC شده بودند.
برخی شایعات به یک آیپد 10 اینچی جدید اشاره می کنند. این محصول دارای حاشیه های کمی در اطراف صفحه نمایش بوده و از فیس آیدی و پورت USB Type-C بهره می برد. احتمال پشتیبانی آن از اپل پنسل 2 وجود دارد.
در حال حاضر اپل نسل ششم آیپاد تاچ را در بازار به فروش می رساند. این محصول از صفحه نمایش 4 اینچی LCD بهره می برد و قدرت آن را چیپست اپل A8 تامین می کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی اشاره کرد.
اپل در سال جاری میلادی محصولات زیادی را معرفی می کند. علاوه بر نسل هفتم آیپاد تاچ و آیپدهای جدید، امسال از آیفون های جدید و همچنین نسل دوم ایرپاد نیز رونمایی می شود. اپل واچ دیگر محصولی بوده که نسل جدید آن امسال در معرض دید عموم قرار می گیرد.
منبع

Comments

Popular posts from this blog

۸ خاصیت شگفت‌انگیز خرمالو برای بدن

ظاهرا تولید انبوه ایرپاور اپل آغاز شده است

GPS چیست و چگونه کار می‌کند؟